8 Şubat 2009 Pazar

Çocukluğumda Yaşıyorum Zamanların...


Çocukluğumda yasıyorum zamanların,
aglıyorum sana...
boyumun yetısemedgı dolaplardaki kavanozlarda saklı bonbon sekerler gbı asklarım.
parmak uclarımda yetısmeye calısıyım dııp ıterken kavanozları kırdım yere sacılıyo anılarım, kırıklar can yakıyo, seker tutmasını ıstedgım ellerım bak kanıyo.
aglıyorum sana...
cocuklugumda yasıyorum zamanların....

Çocuklugumda yasıyorum zamanların,
ıslanıyorum sana...
yarısmakta olan yagmur damlalarını ızlemek ıcın yastıklarla cevreledgım,
masumıyet battanıyelerını ustune serdıgım ewlerımde gulumseyerek uyudugum zamanlardaki ruyalarımdan uyandırıldım.
kaldırdılar ortulerı kırlettıler battanıyeleri,
aglıyorum sana...
cocuklugumda yasıyorum zamanların....

Çocuklugumda yasıyorum zamanların,
kızıyorum sana...
neden oynamıyosun benle odada legolarımla?
ust uste koyup ewler umutlar ınsa etcektık senle
rengarenk legolardan rengarenk dunyalar yaratıp ıcıne gırcektık.
baksana hepsını kırıp umudu yerle bır ettıler.
aglıyorum sana...
cocuklugumda yasıyorum zamanların...
benım masum cocuk, oyun arkadasım.
bızde oyunlarıda buyur oldu hayatın...
Olurmu bız senınle hep o zamanlarda kalalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder